12. Nazorg » SiebenhellerBouw.nl
12. Nazorg Let's stay connected.

Particulier

De nazorg van een bouwproject wordt veelal onderbelicht. Door mij wordt deze niet vergeten: als je een geweldige ervaring realiseert, vertellen klanten dat aan mensen die ook klant kunnen worden. Mond-tot-mond-reclame is zeer krachtig.

In deze nazorg periode help ik u met allerhande vragen over garanties en potentiële conflictsituaties met aannemers (ik kan ondersteunen bij de juridische kant van een potentieel geschil). Ook de afronding van het meer- en minderwerk kan in deze periode nog voor komen. 

Doe een contactaanvraag

Zakelijk

After sales is voor veel bouwontwikkelaars en bouwkundige een fase waarin het geld niet meer verdiend wordt. Ik maak geen onderscheid tussen de eerste 11 stappen en de laatste stap: na het realiseren van een geweldige ervaring, vertellen klanten dat aan mensen die ook klant kunnen worden. Mond-tot-mond-reclame is zeer krachtig.

In deze nazorg periode help ik u met allerhande vragen over garanties en potentiële conflictsituaties met aannemers (ik kan ondersteunen bij de juridische kant van een potentieel geschil). Ook de afronding van het meer- en minderwerk kan in deze periode nog voor komen. 

Doe een contactaanvraag

Via via zijn wij bij Jan terecht gekomen voor een bouwkundig advies. Wij hadden een oud pand op het oog in Driebergen waar wij graag een showroom, werkplaats en appartement in wilde realiseren. Jan is met ons…

Lees referentie